Reklamace

Jak probíhá reklamace a její postup

Vyplňte, prosím, formulář k reklamaci, abychom přesně věděli o jakou vadu se jedná a pečlivě zabalenou zásilku odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny

Zaměstnanci pobočky nadiktujete jedinečné číslo: 99516866 a on už bude přesně vědět, kam má balíček odeslat.

Jakmile zásilku obdržíme, budeme vás kontaktovat s řešením. V případě schválené reklamace postupujeme takto: pokud je zboží skladem, ihned ho vyměníme za nové (pokud budete chtít), pokud skladem není, navrátíme Vám plnou částku na bankovní účet.

Pravidla reklamace

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit zhoršení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.

Záruční lhůta na zboží je 24 měsíců a nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem a účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží je jiné než objednané, nebo je zboží vadné. Kontaktujte nás nejlépe do 7 dnů na email [email protected]

Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, a hygienicky nezávadné. E-shop www.pribehledvinky.cz je oprávněn převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny. 

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění.

Přečtěte si reklamační podnímky > viz reklamační formulář

Vrácení zboží 

Přejete si zboží vrátit?

 

Zboží bohužel nevyměňujeme. Avšak pokud jste netrefili barvu a nebo velikost, nic se neděje. Stačí nám jen zboží zaslat zpět a vytvořit novou objednávku. Peníze se pokusíme odeslat co nejdříve, nejpozději však do 14-ti dní od obdržení zásilky. 


POZOR - Mějte, prosím na pěměti, že kousky, které vracíte musí být nenošené, nepoškozené, v původním neponičeném obalu a s visačkou a s vyplněným formulářem. Jinak už totiž nemůžou udělat radost nikomu dalšímu, a abychom ji uvedli do původního stavu, musíme strhnout určitou částku z vracené částky. 

PŘÍBĚH

Psal se prosinec 2018… 

… vlastně už rok 2016 kdy se zjistilo, že mé ledviny jsou oslabené a nefunguji, tak jak by měly (nateklé kotníky a obličej). Na nějaký čas se to vyřešilo dietou, kterou jsem jako mladý, skoro nikdy nemocný kluk samozřejmě časem nedodržoval úplně tak, jak bych měl.  

V prosinci 2018 se mi během dvou dnů zhoršil zrak, skoro nic jsem neviděl a když, tak dost rozmazaně, tlak jako v jiném „světě“. Až jsem se konečně po naléhání kolegů odhodlal jít k doktorovi, bylo v celku jasno, šlo to rychle (byly to ty zatracené ledviny). Implantovali mi do krku centrální žilní vstup zavedený přímo do srdce, Přes který začaly probíhat dialýzy. Strávil jsem tam něco přes 1300 hodin, aby mi stroje nahrazovali funkci ledvin. Byl jsem zapsaný na čekací listinu, kde se v prosinci 2020 podařilo najít vhodného dárce a následně mi transplantaci v pražskému IKEMu přidali třetí ledvinu s kterou se stále ještě poznáváme.

Příběhy dalších lidí najdete zde